Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

                                                      Προς συναδέλφους μεσίτες:
    Σήμερα λοιπόν, με απασχόλησε πολύ έντονα το εξής φαινόμενο. Συμβαίνει συχνά να δεχόμαστε ένα τηλεφώνημα από ένα υποψήφιο πελάτη, ο οποίος διαθέτει ένα διαμέρισμα προς πώληση-ενοικίαση και θέλει να το επισκεφτούμε για να μας το αναθέσει όπως λέει. Περιχαρής λοιπόν ο μεσίτης
, κλείνει το ραντεβού του και πηγαίνει. Στην πορεία της κουβέντας με τον ιδιοκτήτη φτάνει στο σημείο, να πρέπει να απαντήσει ποια είναι η σωστή τιμή προώθησης του ακινήτου.  Να σημειώσω βεβαίως ότι πριν από τον συγκεκριμένο συνάδελφο, μπορεί και είναι το πιο πιθανό να έχουν παρελάσει μυριάδες άλλοι συνάδελφοι που ο καθένας έχει εκφράσει την δική του άποψη επί του θέματος. Αν μάλιστα ο συνάδελφος έχει ρωτήσει τον ιδιοκτήτη αν έχει απευθυνθεί σε άλλο γραφείο κι εκείνος του απαντήσει αλήθεια ή ψέματα πως είναι ο πρώτος, τότε η παγίδα είναι σαφώς μεγαλύτερη. Πόσοι εξ' ημών άραγε, μόλις ακούμε πως είμαστε οι πρώτοι που βλέπουμε το ακίνητο σκεφτόμαστε ότι αν δράσουμε αμέσως η δουλειά είναι δικιά μας? 
     Εκεί ακριβώς αποσκοπεί κι ο ιδιοκτήτης. Το λεγόμενο τυράκι, καροτάκι ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, γιατί πως να το κάνουμε μια απλή επίσκεψη από τον μεσίτη στο ακίνητο και μερικές πληροφορίες σχετικά με την προώθηση του ακινήτου, δεν κοστίζουν τίποτα στον εκάστοτε ιδιοκτήτη στον μεσίτη όμως, ας αναλογιστούμε λιγάκι τι κοστίζει....χρόνο, κόπο, βενζίνη. Είμαι σίγουρη πως αν το σκεφτώ λίγο ακόμη θα βρω να προσθέσω κι άλλα. Το φλέγον ζήτημα λοιπόν για το ιδιοκτήτη, είναι να μάθει πως θα προωθήσει το ακίνητό του και σε ποια τιμή, για να μην ταλαιπωρείται άδικα. Με λίγα λόγια εκμεταλλεύεται το χρόνο του επαγγελματία μεσίτη. Φυσικά ο εκλεκτός συνάδελφος από την άλλη, θέλοντας να μετατρέψει το χρόνο που διέθεσε σε ένα παραγωγικό ραντεβού, θα του πει μια τιμή άλλοτε φουσκωμένη, για να του χαϊδέψει λιγάκι τα ώτα κι έτσι να τον δελεάσει ώστε να αναλάβει το ακίνητο κι άλλοτε χαμηλή, γιατί σκέφτεται πως έτσι θα μπορέσει να το πουλήσει -μισθώσει γρήγορα πριν πάρει μυρωδιά ο ανταγωνισμός. Καλά όλα αυτά.... Σκεφτήκατε ποτέ όμως ότι ο ιδιοκτήτης θέλει απλώς να μάθει πως θα το κάνει χωρίς εσάς?? Υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου ώστε να κάνει τη δουλειά μας πιο εύκολη για να μπορούμε να λειτουργούμε στα πλαίσια καλύτερων συνθηκών;
Με λιγότερο άγχος, μεγαλύτερη αξιοπρέπεια ως επαγγελματίες, ενισχυμένη αυτοπεποίθηση, θεαματικά αποτελέσματα και ταυτόχρονα χτίσιμο ενός πολύ χρήσιμου δικτύου ευχαριστημένων πελατών; 
    Υπάρχει και δεν μπορούμε; Υπάρχει και δεν θέλουμε; ή μήπως υπάρχει αλλά δεν τον έχουμε ανακαλύψει ακόμη; εκτός αν ο τρόπος είναι η ανάληψη ευθυνών ως επαγγελματίες την οποία δεν επιδιώκουμε διότι απλά μας φοβίζει ....και είναι πολύ λογικό αλλά από την άλλη, μήπως ο φόβος είναι προσπελάσιμος αν υπάρχει σύστημα δράσης απέναντι σε τέτοια φαινόμενα;
 ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ!!!

1 σχόλιο:

  1. Web Site: www.cyclosestate.gr
    Facebook: https://www.facebook.com/tzoulia.papageorgiou
    Linkedin: https://www.linkedin.com/in/48523170/
    Twitter: https://twitter.com/home?lang=el
    Bloggspot: https://tzouliapapage.blogspot.com/
    Instagram: https://www.instagram.com/jpcyclosestate/?hl=el



    ΑπάντησηΔιαγραφή