Δύο πολύ βασικοί πυλώνες της δουλειάς μας είναι: α) οι ιδιοκτήτες , β) οι ενδιαφερόμενοι. Και οι δύο είναι κεφαλαιώδους σημασίας ως προς τον χειρισμό τους. Μεγάλα κεφάλαια και αναμφίβολα ανεξάντλητα ως προς τις τεχνικές και τους χειρισμούς αυτών. Δεν είναι μάλιστα λίγες οι φορές που καλούμαστε να ανταποκριθούμε επάξια και προς τις δύο κατευθύνσεις προκειμένου να φέρουμε αποτέλεσμα. Πόσο πρακτικό όμως είναι αυτό; Μπορεί τελικά ένας μεσίτης να χειρίζεται και ζητήσεις αλλά και αναθέσεις ταυτόχρονα μέσα σε μια εργάσιμη μέρα; και πόσο αποτελεσματικός μπορεί να είναι και αποδοτικός; Θα έλεγα πως καθόλου πρακτικό δεν είναι και αυτό γιατί μπλοκάρει
εκείνο στο οποίο μπορείς να εστιάσεις και να δημιουργήσεις το κατάλληλο αντίθετό του. Και τι εννοώ με αυτό;
Δεν είμαστε όλο καλοί σε όλα τα πράγματα και σε όλες τις δραστηριότητες ή σκέλη της δουλειάς μας. Κάποιοι εξ' ημών είναι καλύτεροι στις αναθέσεις, ενώ άλλοι στον χειρισμό ενός ενδιαφερόμενου. Συχνά όμως, αναλώνουμε πολύ χρόνο στην καθημερινότητά μας για να διαχειριστούμε και τα δύο σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να παράγουμε αποτελέσματα. Διατηρούμε δηλαδή την λανθασμένη εντύπωση, πως όσο πιο πολλές ζητήσεις έχουμε τόσο μεγαλύτερο το κίνητρο να ψάξουμε ακίνητα ώστε να τις διασταυρώσουμε και αντίθετα όσο πιο πολλά ακίνητα έχουμε τόσες περισσότερες οι ζητήσεις που σημαίνει με τη σειρά του, ότι θα βρούμε κι άλλα ακίνητα να προωθήσουμε τις υπόλοιπες ζητήσεις. Κοινώς, ένας φαύλος κύκλος που μόνο αποτελέσματα δεν φέρνει. Απλώς ένα κυνήγι, που μόνο άγχος δημιουργεί και ανοίγει μέτωπα τα οποία αν δεν φροντίσεις εγκαίρως να τακτοποιήσεις, έχεις χάσει πολύτιμο χρόνο που μεταφράζεται σε χρήμα, πολύτιμες ιδέες που θα μπορούσες να βάλεις σε εφαρμογή και να δημιουργήσεις νέους πολύτιμους υποψήφιους πελάτες.
Είναι πολύ πιο αποδοτικό να δεις και να καταλάβεις που έχεις μεγαλύτερη απόδοση. Στις αναθέσεις ακινήτων ή στο χειρισμό ενδιαφερόμενου; Που είσαι καλύτερος στο να μιλάς με τους ιδιοκτήτες και να εξασφαλίζεις για σένα αποκλειστικές αναθέσεις σε ελκυστικά για το κοινό ακίνητα; ή μήπως στο να ακούς προσεχτικά τις ανάγκες ενός υποψήφιου ενδιαφερόμενου και να ψάχνεις μετά το κατάλληλο για εκείνον ακίνητο; Πάρε το ένα από τα δύο και αφιέρωσε τον χρόνο σου στο να το υποστηρίξεις όσο καλύτερα γίνεται. Απόκτησε εξειδίκευση. Βρες νέους τρόπους να το αναπτύξεις, να το εξελίξεις , να το κάνεις ταχύτερο, πιο αποδοτικό, πιο ευέλικτο και κυρίως να σου φέρει περισσότερους πελάτες.
Προσωπικά, ο δικός μου τομέας εξειδίκευσης είναι οι αποκλειστικές αναθέσεις. Προτιμώ να αναλώνω χρόνο στο να βρω 5 αποδοτικά ακίνητα, τα οποία θα είναι αποκλειστική ανάθεση στην τιμή που πρέπει για τα δεδομένα της αγοράς και ύστερα να προωθήσω μέσω των υπηρεσιών μου το εν λόγω ακίνητο, με σκοπό να βρω τον κατάλληλο ενδιαφερόμενο. Είναι απλώς έτοιμη δουλειά που της λείπει το άλλο μισό, το οποίο επί της ουσίας το προσελκύεις με το κατάλληλο τρόπο. (Εμπορικό ακίνητο, ελκυστική τιμή, αδύνατον να το βρει ο ενδιαφερόμενος σε άλλο γραφείο ή από τον ιδιοκτήτη αφού πρόκειται για αποκλειστική ανάθεση). Μας μένει μόνο ο κατάλληλος ενδιαφερόμενος. Επομένως με συντονισμένες ενέργειες θα έρθει είτε από συνεργασία, είτε θα με βρει μόνος του. Επίσης, προτιμώ να εκπροσωπώ και τις δύο πλευρές μόνο όταν βρω τον κατάλληλο ενδιαφερόμενο, παρά να ξοδεύω χρόνο προσπαθώντας να εξυπηρετήσω 100 ζητήσεις που έχουν προκύψει από ένα ακίνητο αποκλειστικής ανάθεσης μήπως και βγάλω μία ακόμη δουλειά. Στην πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων προτιμώ να αφιερώσω χρόνο σε 2 τρεις περιπτώσεις που πληρούν τις προδιαγραφές για το συγκεκριμένο ακίνητο παρά να το δείξω σε όλους και αν προκύψει ενδιαφέρον. Το θεωρώ χάσιμο χρόνου, τον οποίο θα μπορούσα να αφιερώσω στην ανεύρεση νέων αποκλειστικών αναθέσεων στις οποίες είμαι και πιο αποδοτική !!! .... Απ την άλλη μεριά, οι ζητήσεις δεν ήταν ποτέ το αγαπημένο μου. Όμως αυτό, δεν σημαίνει πως εσύ δεν μπορείς καλύτερα από εμένα σε αυτό το κομμάτι. Αν ακούσεις προσεχτικά τις ανάγκες του υποψήφιου και αξιολογήσεις λεπτομερώς, το πόσο αξιόπιστος είναι ώστε να του αφιερώσεις τον χρόνο σου και να βρεις για εκείνον το κατάλληλο ακίνητο, τότε δεν χρειάζεται παρά να ψάξεις εστιασμένα για τα κατάλληλα χαρακτηριστικά
Πίστεψε με αποδίδει καλύτερα, καθώς γλυτώνεις χρόνο, αν εστιάσεις στις ανάγκες ενός εκ των δύο και δημιουργήσεις το κατάλληλο (αντίθετο). Μην αναλώνεις την ενέργειά σου σε πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις, όταν μπορείς να εξελίξεις αυτό στο οποίο λειτουργείς καλύτερα και να αυξήσεις την αποδοτικότητά σου. Τέλος, γνώμη μου είναι πως δημιουργώντας το προφίλ του εξειδικευμένου επαγγελματία, αποκτάς και την ανάλογη φήμη προσελκύοντας πλέον το κατάλληλο κοινό, μέσα από συστάσεις, το οποίο θα είναι και πρόθυμο να ακολουθήσει την δική σου τακτική και όρους συνεργασίας που θέτεις. Μοίρασε καλύτερα τον χρόνο σου και δώσε βαρύτητα σε ότι είσαι καλύτερος και πιο χαρισματικός!!!..
Καλή συνέχεια !!!...
Web Site: www.cyclosestate.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήFacebook: https://www.facebook.com/tzoulia.papageorgiou
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/48523170/
Twitter: https://twitter.com/home?lang=el
Bloggspot: https://tzouliapapage.blogspot.com/
Instagram: https://www.instagram.com/jpcyclosestate/?hl=el