Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Εμπιστοσύνη .... και Real Estate..!!




    Ακούμε πολύ συχνά από υποψήφιους πελάτες, μέσω τηλεφώνου σε μια προσπάθεια προσέγγισης, ότι το πρώτο πράγμα στο οποίο εστιάζουν είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης που έχουν προς τον κλάδο μας. Συχνά μάλιστα, μόλις ακούσουν τη λέξη μεσίτης γίνονται ιδιαίτερα αγενείς απέναντί μας κι έτσι δεν προλαβαίνουμε καν να κλείσουμε το πολυπόθητο ραντεβού που ίσως μας εξασφαλίσει, μια νέα πολλά υποσχόμενη αποκλειστική ανάθεση ακινήτου. Φυσικά, όλοι ούτε λίγο ούτε πολύ γνωρίζουμε πως έχουμε συμβάλλει
αρκετά και από την πλευρά μας με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε. Μερικές φορές μάλιστα, όχι με κακό σκοπό, εστιάζουμε πολύ περισσότερο στο δικό μας κέρδος και όχι στο κέρδος ή το όφελος του υποψήφιου πελάτη κάτι το οποίο γίνεται αμέσως αντιληπτό, ειδικά στην περίπτωση που δεν έχει ο επαγγελματίας και τόσο καλά αναπτύξει την δεξιότητα της επικοινωνίας.
  Επικοινωνία και Real Estate λοιπόν....δύο έννοιες εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα μα τόσο άρρηκτα συνδεδεμένες. Πολλοί εξ ημών, κάνουμε το τεράστιο λάθος να αντιμετωπίζουμε τον χώρο στον οποίο κινούμαστε με "στεγνές" μεθόδους αφού αυτό στο οποίο εστιάζουμε, είναι τα νούμερα και οι διαπραγματευτικές μέθοδοι που θα μας οδηγήσουν στο αποτέλεσμα. Εν μέρη αυτό αποτελεί τη μία όψη του νομίσματος. όμως πριν γυρίσουμε το νόμισμα σε αυτή την όψη μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε και τον ανθρώπινο ψυχολογικό παράγοντα και μήπως τελικά, αυτός είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος η οποία δεν θα πρέπει να υστερεί βαρύτητας; Μερικά χρόνια πίσω, ξεκινώντας την σταδιοδρομία μου στoν κλάδο του Real Estate είχα την τύχη να παρακολουθήσω κάποια εκπαιδευτικά σεμινάρια στα οποία ο εκπαιδευτής, έλεγε και ξανάλεγε ότι το Real Estate δεν ανήκει στην κατηγορία του bussines αλλά στην κατηγορία των ανθρώπινων σχέσεων. και εκεί πρέπει να επενδύσουμε. Πόσο σωστό είναι αυτό.
   Οι ανθρώπινες σχέσεις, το πως τις καλλιεργεί κανείς και οi bussines που προκύπτουν μέσα από αυτές, έχουν έναν συνδετικό κρίκο, μία γέφυρα και αυτή ονομάζεται "εμπιστοσύνη". Είναι το μυστικό για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις και η συνταγή της επιτυχίαςΟ παράγων εμπιστοσύνη, είναι κάτι το οποίο κανείς πρέπει να χτίσει με προσεχτικά βήματα. Με λίγα λόγια ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος θα σε προσλάβει αφού πειστεί ότι έχει βρει τον κατάλληλο για αυτόν άνθρωπο. "Τον  άνθρωπό του". Στη δουλειά μας, τα πρώτα 3 λεπτά μιας νέας συνάντησης είναι και τα κρισιμότερα αφού ο υποψήφιος θα σε αξιολογήσει και ενδεχομένως, να βγάλει το τελικό του συμπέρασμα για το αν τελικά θα συνεργαστεί μαζί σου ή όχι. Εκεί καλείσαι να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, με το να ξεχωρίσεις  μέσα από μια σειρά διαδοχικών ενεργειών. Εκτός από την παρουσίαση των υπηρεσιών σου, την οποία θεωρώ πως μάλλον έρχεται δεύτερη ως μέσο κατάκτησης της εμπιστοσύνης, οι άνθρωποι γενικότερα επηρεάζονται και από άλλες  παραμέτρους όπως τα ερεθίσματα που καλείσαι να προκαλέσεις στον ενδιαφερόμενο με θετικό τρόπο.  Τέτοια μπορούν να είναι οπτικά, αλλά και η γλώσσα του σώματος, η οποία παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία.  Ο τρόπος που θα πλησιάσεις, που θα σταθείς, που θα χαιρετίσεις, που θα χαμογελάσεις, αλλά και θα ξεκινήσεις να μιλάς καθώς επίσης και ο τρόπος με τον οποίον είσαι ντυμένος είναι θεμελιώδους σημασίας. Η πρώτη εντύπωση να θυμάσαι είναι καθοριστική. Είναι αυτή που θα σε διαφοροποιήσει από τη μάζα των υπολοίπων επαγγελματιών.
   Ο επαγγελματισμός σου και πως θα τον παρουσιάσεις, ώστε να μην υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης των γνώσεων και ικανοτήτων σου, μέσα από μια σειρά υπηρεσιών που υποδεικνύουν την σοβαρότητα και υπευθυνότητά σου και που μέσα από αυτό το συνδυασμό γνώσεων, ικανοτήτων και δράσης ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος μόνο ωφελημένος μπορεί να είναι και όχι το αντίθετο. Δείξε πως η δουλειά του μεσίτη επιβάλλεται να είναι, άκρως αλληλέγγυα και υποστηρικτική απέναντι στα συμφέροντα του πελάτη του, με καθοδηγητική δράση πάντα και κρατώντας ηγετικό ρόλο καθ όλη τη διάρκεια της παρουσίασής σου. Φρόντισε να γίνεται αντιληπτή η διαφάνεια ως προς όλες τις ενέργειες και προθέσεις σου, βασιζόμενος πάντα σε ισχυρή θέληση για αξιοπρεπή και τίμια δουλειά υποστηριζόμενη από τις εμπλουτισμένες γνώσεις σου πάνω στο αντικείμενό σου. υποσχόμενος πάντα πράγματα και ενέργειες, που είσαι σε θέση να πραγματοποιήσεις. Ένας αξιόπιστος σύμβουλος ακινήτων που ξέρει να κερδίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη του, είναι διάφανος σε ότι λέει και κάνει, οδηγεί τον πελάτη του με τρόπο τέτοιο μέσα από τον οποίο, αισθάνεται ασφαλής κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.
   Με άλλα λόγια, να δείχνεις αλλά και να είσαι ακέραιος απέναντι στον πελάτη σου και να μη αφήνεις ούτε μια μικρή αμφιβολία για την ποιότητα του χαρακτήρα σου πρώτα, και αμέσως μετά για την ποιότητα αλλά και τα έγκυρα αποτελέσματα των υπηρεσιών σου.  
Χτίσε με υπομονή, επιμονή και μέθοδο στην εμπιστοσύνη και η επιτυχία είναι βέβαιη. 
  Θυμήσου, βρισκόμαστε ανάμεσα σε ανθρώπους....οι άνθρωποι διαθέτουν τα κτήρια....οι άνθρωποι τα αγοράζουν.....οι άνθρωποι θα πάρουν αποφάσεις....οι άνθρωποι στο τέλος σε πληρώνουν  για την προσπάθεια ή θα σε γκρεμίσουν αν καταχραστείς την εμπιστοσύνη που σου έδειξαν όσο ψηλά κι αν στέκεσαι!!!
Εμπιστοσύνη  πρώτα και πάνω απ όλα ...!!!!

Καλή επιτυχία στις ανθρώπινες σχέσεις!! 

1 σχόλιο:

  1. Web Site: www.cyclosestate.gr
    Facebook: https://www.facebook.com/tzoulia.papageorgiou
    Linkedin: https://www.linkedin.com/in/48523170/
    Twitter: https://twitter.com/home?lang=el
    Bloggspot: https://tzouliapapage.blogspot.com/
    Instagram: https://www.instagram.com/jpcyclosestate/?hl=el



    ΑπάντησηΔιαγραφή